Email marketing: Hogyan használjuk, hogy több pénzt keressünk
Az e-mail marketing az egyik leghatékonyabb hirdetési mód, amely hosszú ideje megjelent. Az e-mailek a legjobb módja lehetnek a kapcsolattartásnak az ügyfelekkel, az ügyfelek számára különleges ajánlatok felajánlásának és az új ügyfelek elérésének. Ez a cikk azért készült, hogy segítsen elindítani egy olyan internetes kampányt, amely mindezeket a célokat megvalósítja.
Soha ne küldjön kéretlen marketing e-maileket. Ha olyan egyéneknek küldenek marketinganyagokat, akik nem kértek ilyet, akkor ezeket a tömegeket spamként jelölhetik meg. Ez nem csak az Ön hírnevének árt, de egyes internetszolgáltatók blokkolhatják az IP-címét, ha nagyszámú ember panaszkodik az Ön által küldött kéretlen marketingüzenetek miatt.
Ha potenciális ügyfeleknek küld e-maileket, fontolja meg, hogy néhány videoklippel követi őket. Megpróbálhat egy olyan sort beilleszteni az üzenetébe, amely azt mondja nekik, hogy rendeljenek most. Az üzenet végén tájékoztathatná ezeket az embereket arról, hogy a megadott linkre kattintva azonnal vásárlóvá válhatnak.
Kerülje a listák bérlését vagy megvásárlását, hogy kitöltse az e-mail marketing adatbázisát. Nemcsak azt nem tudhatja, hogy a megvásárolt e-mailek valóban a célpiacát jelentik-e, de a listák valójában árthatnak a kézbesíthetőségi arányoknak és végső soron a hírnevének is. Amennyire csak lehetséges, építse listáját organikusan.
Legyen kitartó az ügyfelek elérésében. Nem kell naponta e-maileket küldenie, de tartsa szem előtt, hogy nem biztos, hogy egy ügyfél figyelmét, illetve üzletét addig nem fogja megragadni, amíg többször nem találkozott márkájával vagy termékeivel. Érintkezzen gyakran, de ne olyan gyakran, hogy az túlságosan idegesítőnek tűnjön.
Lassan építse fel a kapcsolati listáját. Kezdje azokkal, akik már értékelték, amit kínál, majd lépjen tovább azokra a területekre, ahol le tudja kötni az érdeklődőket. Eltarthat egy darabig, amíg kiválasztja, hogy kiknek kell megkapnia az e-mailjeit, de a végén megéri, hogy megbízható kapcsolatlistát építsen ki.
Ha vannak képei vagy grafikái, helyezze azokat az e-mail üzenet bal oldalára. Ügyelj arra, hogy a cselekvésre hívó elemed mindig ezen az oldalon legyen. Kutatások dokumentálták, hogy ez a hely majdnem kétszer annyi kattintást eredményez a termékedre, szolgáltatásodra vagy weboldaladra, mintha ezeket az elemeket bárhol máshol helyeznéd el.
Győződjön meg róla, hogy e-mail feliratkozói pontosan tudják, mire számíthatnak Öntől. Ennek kiváló módja, ha minden új feliratkozónak küldött első e-mailjét alapértelmezett tájékoztató üzenetnek állítja be. Fektesse le, hogy milyen tartalmat szándékozik küldeni nekik, és jelezze azt is, hogy milyen gyakorisággal számíthatnak Öntől üzenetekre.
Egy e-mail marketingkampánynak is szüksége van egy tervezési és tesztelési szakaszra, mint bármi másnak. Tervezzen időt annak biztosítására, hogy üzenetei átjussanak a spamek elleni küzdelemben használt összes technikán, a tartalomszűrőktől kezdve a képblokkoláson át a java-scriptek elfojtásáig. Millió üzenetet küldhet ki vakon, és soha nem tudja meg, hogy egyáltalán látják-e őket.
Használjon valamilyen cselekvésre való felhívást az e-mailjeiben. Közvetlenül közölje az e-mail címzettjeivel, hogy mit kell tenniük. Ha linkeket is tartalmaz az üzeneteiben, világosan tájékoztassa az olvasókat arról, hogyan használhatják azokat, és tegye a linkeket jól láthatóvá és nyilvánvalóvá. Megismételheti ezeket a részeket, ha az üzenet elejére és végére helyezi őket.
Fontos, hogy minden e-mail marketingkezdeményezés, amelyet elindít, képes legyen megragadni az olvasók figyelmét. Lehet, hogy néhány próbálkozásra lesz szükség, hogy pontosan eltalálja. Ne ragaszkodjon ahhoz, ami nem hatékony. Ha talált valamit, ami jól működik, mindenképpen próbáljon ki új stratégiákat.
Lehet, hogy ki kell próbálnia, hogy árnövekedésről szóló figyelmeztetéssel követi vásárlóit. Az e-mail tartalmazhatna egy linket, amely azt mondja, hogy most cselekedjenek, hogy elkerüljék ezt az emelést. Az üzenet vége meggyőzhetné őket, hogy kattintsanak a linkre, hogy megértsék az összes részletet.
Miközben vonzó e-maileket használ, és a megfelelő ügyfeleket célozza meg, győződjön meg róla, hogy visszajelzéseket is kér tőlük. A célzott ügyfelektől kapott visszajelzések kulcsfontosságúak ahhoz, hogy megtudja, mit tehet a marketingstratégiái még jobbá tételéért. Ez segíteni fog abban, hogy még hatékonyabbá tudja tenni az e-mail marketingtervét.
Ahhoz, hogy olyan feliratkozói listája legyen, amelyben megbízhat, győződjön meg arról, hogy az előre bejelölt dobozok nem engedélyezettek az opt-in oldalon. Az olvasók nem szeretnék, ha véletlenül kezdenék el kapni az e-mailjeidet. Ön sem akarja ezt, mert csak azoknak szeretne marketingelni, akiket valóban érdekel, amit kínál.
Kerülje a hírlevél formátum használatát üzleti e-mailjeihez. Bár az e-mail marketing korábbi időszakában szívesen fogadták őket, azóta kissé divatjamúltak. Az e-mail marketingkampányok váltak a szilárd internetes marketing jelenlegi hullámává. Ez lehetővé teszi, hogy pontosabban megcélozza a niche közönségét, és közvetlenül azoknak az embereknek adja át az információkat, akik a leginkább igénylik azokat.
Az e-mail marketingkampányon keresztül kínált kuponok nagyszerű módja annak, hogy feliratkozókat vonzzon, és a kampány sikerét is nyomon követheti. Mindenki szívesen kap kedvezményeket, és a kuponok olyan eladások generálásának is hatékony eszközei lehetnek, amelyekre egyébként nem kerülne sor. Ha nyomon követi, hogy hány kuponkódot váltottak be, az is segíthet az e-mail marketingkampány hatékonyságának meghatározásában.
Ne feledje, hogy sok felhasználó ma már mobileszközöket használ az e-mailek ellenőrzésére. A mobileszközök, például az okostelefonok sokkal kisebb megtekinthető területtel rendelkeznek, mint egy számítógépes monitor, gyakran csak 320x356 pixeles, szemben a számítógépes kijelzőkön megszokott 1024x768 pixeles felbontással. Próbáljon meg gondoskodni arról, hogy üzenete jól nézzen ki, függetlenül attól, hogy az ügyfele hogyan nézi azt.
Kimutatták, hogy az internet forradalmasította a vállalkozások működését, és az e-mail marketing ennek része. Most a vállalkozások több ügyfelet érhetnek el könnyebben, mint valaha, és az ár töredékéért. Használja a fenti cikk technikáit, hogy a leghatékonyabb e-mail kampányt mutassa be ügyfeleinek.
1. https://bit.ly/3N6Ffzt
2. https://bit.ly/3wloef1
3. https://bit.ly/3qlt7AY
4. https://bit.ly/3qIOL2n
5. https://bit.ly/350sIMQ