Tanácsok, amelyeket minden e-mail marketingesnek tudnia kell!
Számos fantasztikus előnye van egy szilárd e-mail marketing stratégiának. Az e-mail marketing költséghatékony, és lehetővé teszi, hogy hatalmas közönséget érjen el. Ez egy csodálatos módja annak is, hogy tartsa a kapcsolatot a jelenlegi ügyfélkörével. Ez a cikk számos nagyszerű tippet kínál, amelyek segíthetnek e-mail marketingtevékenységének megvalósításában vagy javításában.
Ajánljon kupont azoknak az ügyfeleknek, akik feliratkoznak a marketing célú e-mail listájára. Helyezzen el egy űrlapot a weboldalán, ahol az ügyfelek feliratkozhatnak, és állítsa be, hogy az űrlap elküldésekor az új ügyfelek automatikusan kapjanak egy kupont e-mailben. Ez arra ösztönzi az ügyfeleket, hogy beleegyezzenek abba, hogy marketinganyagokat küldjön nekik, így nem vádolhatják meg spamküldéssel.
Ha azt szeretné, hogy az e-mail marketingüzenetei sikeresek legyenek, győződjön meg róla, hogy engedélyt kapott a küldésükre. Ha nem rendelkezik a címzettek engedélyével, a lehetséges következmények a spamszűrőkbe való bekerüléstől egészen odáig terjedhetnek, hogy maguk az internetszolgáltatók is feketelistára kerülnek.
Bár az online promóció elengedhetetlen, ne hagyja figyelmen kívül a levelezőlista offline promóciójának lehetőségét sem. Az új feliratkozók és a potenciális ügyfelek megszerzése érdekében keressen meg minden lehetőséget, hogy a hírverést terjessze. Néhány nagyszerű lehetőséget találhat vállalkozásának kiépítésére hálózati eseményeken, kereskedelmi bemutatókon, konferenciákon és helyi összejöveteleken.
Mielőtt e-maileket küldene a feliratkozóknak, próbálja meg tudatni velük, hogy mit fog küldeni nekik, és milyen gyakran számíthatnak arra, hogy hallanak Önről. Így tudják, hogy mikor számíthatnak az Ön e-mailjére, és megakadályozhatják, hogy az automatikusan a spam mappájukba kerüljön.
Győződjön meg róla, hogy e-mail feliratkozói pontosan tudják, mire számíthatnak Öntől. Ennek kiváló módja, ha minden új feliratkozónak küldött első e-mailjét alapértelmezett tájékoztató üzenetnek állítja be. Fektesse le, hogy milyen tartalmat szándékozik küldeni nekik, és jelezze azt is, hogy milyen gyakorisággal számíthatnak Öntől üzenetekre.
Ügyeljen arra, hogy az e-mailek összhangban legyenek az Ön által végzett márkaépítéssel. Az e-maileknek tartalmazniuk kell a vállalati színeket, logókat és bármi mást, ami a vállalkozására jellemző. Az ügyfeleknek képesnek kell lenniük felismerni az Ön e-mailjeit, amikor azok megérkeznek a postaládájukba, hogy ne törlődjenek automatikusan.
Tudja meg, kik a versenytársai, és iratkozzon fel az e-mailjeikre. Látni fogja, hogy milyen tartalmat küldenek a feliratkozóiknak, és kitalálhatja, hogy milyen szempontokat használjon, és melyektől tartsa távol magát. Csak arra ügyeljen, hogy ne lopja el a tartalmukat, mert ez plágiumnak minősülhet.
Tartsa az összes márkajelzést az e-mailben összhangban a vállalkozásával. Ne keltsen olyan benyomást az e-mailje, mintha az egy másik vállalkozásé lenne. Próbáljon meg ragaszkodni a megszokott színeihez, hangjához és betűtípusaihoz, hogy az olvasók felismerjék, hogy az e-mail Öntől származik, és így el is olvassák.
Mindenképpen kérjen engedélyt arra, hogy valakinek az e-mail címére információkat küldhessen. A kéréskor mindenképpen ajánljon fel valamit cserébe. Tegye ezt olyanná, amit az ügyfelei alig várják, hogy ellenőrizhessék, ahelyett, hogy rettegnének tőle. Ezáltal az e-mailjei nem fognak spamnek tűnni és érződni.
Ha meghatározta az e-mailjei gyakoriságát, alakítsa azt menetrenddé. Állítsa be az időpontokat és dátumokat, amikor el kell küldenie a címzetteknek az e-maileket. Nem számít, hogy naponta vagy havonta küld e-mailt, az ütemtervhez való ragaszkodással szervezetten tud dolgozni, és a címzettek tudhatják, hogy mikor kaphatják meg az e-mailjeit.
Az e-mail marketing számos nagyszerű előnnyel jár. Nagyon költséghatékony módja annak, hogy széles közönség számára népszerűsítse vállalkozását. Azt is lehetővé teszi, hogy vállalkozása kapcsolatot tartson a jelenlegi ügyfelekkel, és kapcsolatokat alakítson ki. Használja az ebben a cikkben található tippeket, és gondoskodjon arról, hogy vállalkozása a lehető legjobb e-mail marketingprogrammal rendelkezzen.