Cége hatókörének kiterjesztése hálózati marketinggel.
A hálózati marketing többről szól, mint arról, hogy két ember elmondja két embernek, akik viszont elmondják másik két embernek. A folyamat túlzott leegyszerűsítése az oka annak, hogy a marketingnek ezt a fajtáját ennyire megbélyegzik. Olvassa el ezeket a tippeket, és rájön, hogy pontosan mi kell a sikeres marketinghez.
Amikor kiválaszt egy hálózati marketingprogramot, amelyhez csatlakozna, a legjobb mutatója annak, hogy sikeres lesz-e az adott programban, nem az az összeg, amelyet a legjobb termelők termelnek, hanem az az átlagos összeg, amelyet a tagok túlnyomó többsége keres. Egy olyan program, amelyben csak néhány kiválasztott, csodálatos termelő van, és nagyszámú nem termelő tag, pontosan az a fajta program, amelyet el akar kerülni. Még ha úgy is érzi, hogy Ön is egyike lehet ezeknek a csodálatos termelőknek, egy olyan program, amelynek hatalmas, mérsékelt termelőkből álló hálózata van, sokkal stabilabb és sokkal több lehetőséget rejt magában. Végül is még a legjobb hálózatoknak is vannak csodálatos producerei. Válasszon egy olyan programot, amellyel sok embernek volt már sikere, ahelyett, hogy egy olyan programmal rendelkezne, amelyben egyetlen embernek volt óriási sikere.
Soha ne fújja fel az árakat hálózati marketing során, hacsak nem akarja teljesen elveszíteni a hálózatát. Lehetnek olyan időszakok, amikor nem kerel annyit, amennyit szeretne, de kerülje el, hogy bárminek az árát a piaci érték fölé emelje. A hálózathoz csatlakozó emberek nem hülyék; rájönnek az átverésre, és máshová mennek.
Egyes hálózati marketingesek azt gondolják, hogy minél több emberrel beszélnek, annál nagyobb esélyük lesz a sikerre. Nos, ez nem teljesen igaz. Nem lehet mikrobörze söröket marketingelni egy szülőkkel és gyerekekkel teli helyi parkban. Figyeljen oda, hogy kinek marketingeli az áruját, és sokkal több tagot fog vonzani.
Az ellenvetéseket a köszönöm, egyetértek és megmutatom technikával kell kezelni. Köszönje meg a hozzászólást, értsen egyet a mondanivaló egy aspektusával, majd mutassa meg a választ a problémájukra. Ez magabiztosságot mutat, ami növeli a tiszteletüket az Ön tevékenysége iránt. Minél nagyobb a bizalmuk Ön iránt, annál valószínűbb, hogy csatlakoznak.
Fizesse magát először a hálózati marketing üzletében. Ez a legfontosabb dolog, amit minden üzletben szem előtt kell tartani, de a hálózati marketing stratégiák esetében hajlamosak vagyunk gyakran figyelmen kívül hagyni. Szükség esetén visszatehet némi pénzt az üzletbe, de győződjön meg róla, hogy a számláján nyomon követi ezt a tényt, hogy később vissza tudjon fizetni.
Győződjön meg róla, hogy pozitív hozzáállást és összpontosítást tart fenn. Sokan vannak a hálózati marketingben, és sokan élvezik, de mint minden másban, itt is sokan vannak, akik nem szeretik. A pozitív hozzáállás megőrzése, ahogyan az üzleti világban halad előre, alapvető eszköz a network marketingben való sikerhez.
Önmagát és ne a módszerét adja el, amikor megpróbálja elcsábítani az új toborzókat. Szerezzen egy olyan domain-t, amelynek URL-címében szerepel a neve. Tegye közzé a fényképét és egy rövid életrajzot az oldalon. Adjon hozzá egy interaktív blogot és néhány hasznos hálózati marketingcikket és tippet. Az önreklámozás a legjobb módja annak, hogy tudatos és sikeres hálózati marketingesként adhassa el magát, akitől a potenciális újoncok szívesen tanulnak majd.
Ha azt tervezi, hogy részt vesz a hálózati marketingben, akkor biztosnak kell lennie abban, hogy rendszeresen használja a termékeit. Ha azt akarja, hogy az üzlete sikeres legyen, hozzá kell szoknia, hogy használja a saját termékeit. Ezért arra kell törekednie, hogy hűséges maradjon az Ön által kínált termékekhez.
Mivel a hálózati marketing olyan egyszerűen hangzik a feltételezésben, sokan végül részben azért buknak el, mert nem képzik magukat megfelelően arról, hogyan működik az egész. Ne feledje, hogy mindig képzettnek kell lennie minden üzleti ügyletben, és az itt megtanult tippek felhasználása segíteni fog abban, hogy a piacon előrébb maradjon.